Ezen a ponton azt súgtad nekem, hogy meg kell várnunk, amíg beérünk abba a házba, amelyet a tengerparton béreltünk a barátainkkal és a gyerekeikkel. Miután visszatértünk a házba, nekiláttunk, hogy a napra terveket készítsünk, hogy a tengerparton maradunk, és aznap este bemerészkedünk a városba vacsorázni és italozni. Azt hiszem, ez jó ötlet volt, mivel a lányunk a másik ágyban aludt, és nem lenne túl menő, ha felébredne, miközben mi simogatjuk egymást.

Az ágyba ütéskor a lehető legszélesebbre tárod a lábad, én pedig olyan erősen csaptam beléd a farkamat, ahogy csak tudtam, miközben könyörögtél, hogy tegyem Csak néhány ütés után mindketten berobbantunk az o nagy fináléjábargzmokat és egymás karjaiba omlottak. Mire elkészült a borotva, a borotvakrém és a meleg víz, a farkam már annyira lüktetett hogy azt hittem ki fog robbantanióda.Évekkel ezelőtt megtanultam, hogy amikor egy gőzölgő, forró puncit borotválunk, a legjobb, ha lassan és gyengéden megyünk, hogy rendkívül sima fényt adjunk. Soha nem hagytam ki a lehetőséget, hogy simogathassam és simogathassam gyönyörű melleidet, ezért elkezdtem csipkedni és csavarni a kőkemény mellbimbóidat, amíg ki nem lógtak, mint a ceruza radír. Ez tökéletes volt nekünk és a másik párnak, hogy egy kis magánéletben maradjunk a velünk lévő gyerekektől. Miután szép és sima voltál, már több volt, mint amennyit tudtam ellenállni, így szépen szélesre tártam a lábaidat, és hozzáláttam egy hosszú, érzéki nyelvcsapást hozzáértő nyelvemmel, amely számtalan orgazmust adott neked az évek során.
Ahogy a 8"-os farkam ki-be csúszott a szádon, már csak annyit tudtam tenni, hogy fenntartsam a koncentrációmat, és ne teljem tele a szádat. Szerencse volt, hogy két nyugágy volt odakint, és ahogy az egyikben ültem, letérdeltél elém, és a valaha volt egyik legfantasztikusabb szopást végeztél. Amikor Floridába utunk során felébredtem abban a motelszobában Alabamában, a farkam felrobbant, ahogy hozzám kanalaztál, és hozzám dörzsölöd édes segged.
Amikor nyugdíjba mentünk a harmadik emeleten, amikor kijöttem a fürdőszobából, már az ágyon feküdtél, csak mosolyogva. A mi csoportunkban négy felnőtt, három tizenéves lány, egy kamasz fiú és egy-egy kiskorú fiú és lány volt a két család közül. Bővebben később.... Hú, micsoda éjszaka az érzéki, párás, erotikus szeretkezés!Gondoljunk csak bele, ez csak a második éjszakánk a városban.
Pont amikor elveszíteni készültem, azt javasoltad, hogy váltsunk pozíciót és basszus kutyus stílus olyan kimerítő a randevúzás. Amikor megérkeztünk úti célunkhoz Később aznap, nagy meglepetésünkre, a bérelt házban két külön hálószoba és fürdőszoba volt. A harmadik hálószobát választottuk. Soha nem voltam olyan, aki visszautasít egy dögös nőt, aki meg akar szarni, követtelek kifelé a holdfényig. Milyen nagyszerű módja annak, hogy elkezdje a vakációt. Néhány hét telt el azóta, hogy a lehetőség, hogy simára borotválhassam édes puncidat, szóval olyan meghívás volt, amit nem tudtam visszautasítani, amikor megkértél, hogy nyírjalak meg. Az esti kirándulásról hazatérve a legtöbben mindenkit kikakiltak a napon töltött naptól, így a csoport elindult a saját szobája felé hogyan keressünk kapcsolatot a nyaraláson. Ahogy folytattam a borotválkozást, észrevettem, hogy a mellbimbóidat simogatod, és becsukod a szemed, és élvezed a meleg kendő tapintását és az ujjaimat a punci lédús ajkain. Miután elhelyezkedtünk, és elraktuk az összes élelmiszert a hétre, megosztottunk a többiekkel egy pizzát és hideg sört, mielőtt visszavonultunk az emeletre. Ahogy legurultam rólad és összebújtunk, nem tudtam nem arra gondolni, milyen szerencsés voltam, hogy van egy 26 éves feleségem, aki még mindig annyira élvezte a szeretkezést, mint te.
Nem akartam, hogy ez túl gyorsan véget érjen, hagytam, hogy szívj vagy 10 percig, majd ahogy visszaültél a másik székbe, becsúsztattam a farkam a gyönyörű puncidba, és addig szúrtalak, amiért megérdemeltem, amíg azt hittem, hogy fel fogok robbanni. Ahogy átvittelek a szélen, a lábad megfeszült a fejem körül, és azt hittem, hogy teljesen fel fogsz kelni az ágyról, miközben két összecsapó orgazmushullámot adtam neked.
Alig várom, hogy újraélhessem a többi éjszakát.